.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاهده کیک‌های قرصی در ۳ مدرسه ساری
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش مازندران گفت: در مدرسه مالجو و دو مدرسه دیگر ساری کیک‌های حاوی قرص مشاهده است.

به گزارش شمال نیوز، رضا صفایی امروز اظهار کرد: دو روزی می‌شود که قرص‌ها در مدرسه مالجو و دو مدرسه دیگر ساری دیده شده و دستورالعمل لازم را برای مدارس ارسال کردیم و مدیر مدارس باید دستورالعمل را در مدارس اجرا کنند.

 

وی افزود: برای ارتقای آگاهی مدیران، دانش‌آموزان، عاملین توزیع و مسؤولان بوفه مدارس، آموزش رایگان گذاشته شده است.

 

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: به دانش‌آموزان برای مصرف صحیح کیک و کلوچه آموزش داده شد و دانش‌آموزان باید میان‌وعده سالم در منزل تهیه و به همراه خود داشته باشند.

 

این مسؤول با بیان اینکه قرص‌های مشاهده شده در کیک‌ها به اندازه قرص سرماخوردگی بوده است، خاطرنشان کرد: این قرص‌ها را به آزمایشگاه فرستادیم و کل محصول به معاونت غذا و دارو فرستاده شده و مسؤولیت اعلام نوع دارو به‌عهده آنهاست.

 

صفایی تأکید کرد: کسی تا به حال قرص را نخورده، دانش‌آموز کیک را باز کرده و قرص را دیده، بعضی از این کیک‌ها در مدرسه و تعدادی هم از بیرون مدرسه خریداری شده بود و در سطح وسیع نیست و تنها در دو مدرسه مشاهده شده است.

 

وی بیان کرد: عاملین توزیع مواد غذایی مدارس باید از مراکز رسمی و مورد تائید و با دریافت فاکتور رسمی که قابل پیگیری باشد، مواد غذایی مدارس را تهیه کنند.

 

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: خانواده‌ها و انجمن اولیا و مربیان باید همفکری کنند و برخی از نگرانی‌ها را کم کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.